- הגדירו מי קהלי היעד אליהם אתם רוצים להגיע.
- למדו מה מעניין את קהלי היעד הללו, מה חשוב להם? איזה מידע הם עשויים לחפש? ואיפה הם מחפשים את המידע?
- בחרו מסרים ברורים ומדויקים, ולא יותר מידי מהם בבת אחת. עומס מסרים מייצר בלבול וחוסר קשב.
- מצאו את המכנה המשותף הרחב ביותר שיוכל לעניין את קהלי היעד אליהם תרצו להגיע.
- עקבו אחר אמצעי התקשורת ובחנו מהם הנושאים שמעניינים כל גורם. זכרו, לרוב הם יחפשו מה חדש, או לחילופים מה ישרת את קהל הקוראים (צופים, מאזינים).
- ערכו רשימה מסודרת של אותם אמצעי תקשורת.
- הקפידו לשלב ברשימה זו קשת רחבה של אמצעי תקשורת, כך תוכלו להרחיב את קהלי היעד שנחשפים אליכם.
- זכרו שאנחנו חברה מאוד מגוונת ויש חברות שונות הצורכות מדיה דרך גורמים שונים. חשוב להקפיד להגיע לכולן.
- העבירו את המסרים בצורה ברורה, עניינית ומעניינת.
- בחרו מי האנשים/נשים המתאימים בארגון להעביר כל מסר.
- מצאו דרך להשתלב בשיח הציבורי העכשווי לתקופה בה אנחנו נמצאים.