dorit-cohen

הופעה בתקשורת – הדרך לקבל חשיפה רחבה

אחת השאיפות של כל איש מקצוע, מומחה בתחומו, היא להגיע לחדור לתודעה הציבורית. ככול שיותר אנשים ידעו על העסק שאתם מובילים, על היכולות המקצועיות שלכם, יחשפו אליכם בכל אמצעי המדיה, כך תתרחב התודעה.

השינויים שהתקשורת עוברת בעשור האחרון מגדילה את האפשריות לחשיפה. מעבר לאמצעי התקשורת המסורתיים, כמו: תוכניות טלוויזיה, רדיו, עיתונות כתובה, אינטרנטית ומודפסת, בשנים האחרונות הרווחנו גם את הרשתות החברתיות. ככול שתצברו יותר לייקים ומעורבויות, תגיעו ליותר עוקבים, ובהתאם תגדל התודעה. 

הרשתות החברתיות אמנם התחילו ככלי לקהלים הצעירים יותר, אך הן הפכו מהר מאוד לנחלת הכלל. כך למשל, הרבה מאוד מהפעילות הפוליטית של יאיר לפיד להובלת השינוי היה ועודנו ברשתות החברתיות, וכמובן של אחד מאשפי התקשורת שלנו בישראל, ביבי נתניהו. גם הוא הבין שאם הוא רוצה להגיע לכל הקהלים, אין הוא יכול להסתפק בראיונות בתוכניות הפריים טיים, רצוי וכדאי לנהל עמוד פייסבוק, אינסטגרם וכו'.

הרשתות החברתיות עוזרות להעביר מסרים קצרים ואפקטיביים. כמו-כן הן המקום להנגיש את האדם לציבור ולקהל הרחב. אחת הדוגמאות המקסימות שהיו לאחרונה היה טיק טוק קצר שצילמו שר החוץ יאיר לפיד ובת זוגו, הסופרת ליהיא לפיד, לכבוד ט"ו באב האחרון. המסר לא חדשותי כמובן ולא פוליטי, אך הוא בהחלט עשה באזז ותרם לשיח.

העיתונאים המקצועיים בישראל, כן אותם אלה שכותבים או מראיינים בעיתונות המסורתית, הפנימו זאת גם הם וכולם מנהלים עמודים פעילים ברשתות החברתיות. לכל אחד מהם אלפי עוקבים ברשת. שם הם מעבירים מסרים קצרים יותר מבכתבות, הם מובילים דעה ובוחרים מה חשוב להם לומר מבלי התערבות של עריכה או צנזורה. 

אם חשוב לכם להגיע לתודעה ציבורית רחבה, כדאי שתדעו איזה מסרים להעביר ואיפה. מה חשוב להעביר לעיתונאי? מי העיתונאים הרלוונטיים ביותר לעשייה שלכם? מה נכון להעלות בפוסט אישי, או מה לא ממש כדאי? מה ההבדל בין המסרים העוברים בעמודים העסקיים לבין העמודים האישיים? איזה מסרים כדאי להעביר בכל אחד מאמצעי התקשורת? איך להפוך את הסיפור שלכם למעניין?

אנחנו כאן לכוון אתכם ולסייע לכם להגיע אל אותם גורמים בתקשורת בתחומי הבריאות, הרווחה והחברה. אם יש לכם מוצרים טובים ואיכותיים, או שירות ייחודי וחדשני, אם פיתחתם סטארטאפ מעניין, וגם אם אתם רוצים להוביל לשינוי תפיסה והעלאת מודעות לאג'נדה מסוימת.

#חשיפה תקשורתית, אסטרטגיה תקשורתית, יועצת תקשורת, דורית כהן

שתפו:

מאמרים נוספים

צרו קשר