- הגדירו מי קהלי היעד אליהם אתם רוצים להגיע.
- למדו מה מעניין את קהלי היעד הללו, מה חשוב להם? איזה מידע הם עשויים לחפש? ואיפה הם מחפשים את המידע?
- בחרו מסרים ברורים ומדויקים, ולא יותר מידי מהם בבת אחת. עומס מסרים מייצר בלבול וחוסר קשב.
- מצאו את המכנה המשותף הרחב ביותר שיוכל לעניין את קהלי היעד אליהם תרצו להגיע.
- עקבו אחר אמצעי התקשורת ובחנו מהם הנושאים שמעניינים כל גורם. זכרו, לרוב הם יחפשו מה חדש, או לחילופים מה ישרת את קהל הקוראים (צופים, מאזינים).
- ערכו רשימה מסודרת של אותם אמצעי תקשורת.
- הקפידו לשלב ברשימה זו קשת רחבה של אמצעי תקשורת, כך תוכלו להרחיב את קהלי היעד שנחשפים אליכם.
- זכרו שאנחנו חברה מאוד מגוונת ויש חברות שונות הצורכות מדיה דרך גורמים שונים. חשוב להקפיד להגיע לכולן.
- העבירו את המסרים בצורה ברורה, עניינית ומעניינת.
- בחרו מי האנשים/נשים המתאימים בארגון להעביר כל מסר.
- מצאו דרך להשתלב בשיח הציבורי העכשווי לתקופה בה אנחנו נמצאים.
עינבל כהן תובל, מנכל"ית העמותה הישראלית לסרטן העור בראיון אישי בלאישה לקראת חודש המודעות.
עינבל מתריינת לכתבה בלאישה, על הסיפור האישי שלה שהביא אותה לנהיול עמותה, ואיך פתאום אחרי שנה בתפקיד גם אביה מאובחן בסרטן העור.